De verborgen waarheid achter klantgedrag

Customer Geeks | De verborgen waarheid achter klantgedrag

De Customer Journey

Customer Geeks | customer journey

De Customer Journey (klantreis) komt in diverse vormen voor. De ene keer worden de ‘touchpoints’ (contactmomenten met de klant) in beeld gebracht. De andere keer wordt gefocust op de manier waarop de klant koopt. Welke vorm ook de voorkeur geniet, hoogwaardige Customer Insights bepalen de uiteindelijke kwaliteit van een Customer Journey.

Hoogwaardige Customer Insights bepalen de uiteindelijke kwaliteit van een Customer Journey. Daarvoor is het cruciaal dat het perspectief van de klant altijd centraal staat: wat doet, voelt en beleeft de klant?

Customer Geeks heeft meer dan twaalf jaar ervaring met het ontwikkelen van Customer Journeys, waarbij wetenschappelijk onderbouwd (belevings)onderzoek garant staat voor het vinden van feitelijke, diepgaande en goed onderbouwde Customer Insights. Deze aanpak leidt tot Customer Journeys die (beslis- en koop-)gedrag, emoties en (diepe) behoeften van klanten in kaart brengen, inclusief de psychologische verklaring daarachter.

Daardoor hebben deze Customer Journeys de kracht om doorbraken te realiseren in tal van marketing-, sales- en servicevraagstukken. Oplossingen worden duidelijk. Discussies worden beslecht.