De verborgen waarheid achter klantgedrag

Customer Geeks | De verborgen waarheid achter klantgedrag

Wie wij zijn

Joep van Rensch

Customer Geeks is opgericht door drs. Joep van Rensch. Joep heeft sinds 2005 ervaring met belevingsonderzoek, de ontwikkeling van Customer Journeys (- Mindmaps, Metaphor Maps), persona’s, de identificatie van breinheuristieken en het begeleiden van organisaties bij het begrijpen, doorleven, activeren en benutten van deze klantinzichten. Door de uitzonderlijk lange ervaring op dit gebied, mag hij met recht een van de weinige, echt inhoudelijke experts genoemd worden.

In 2006 is hij opgeleid in de ZMETTM-methode van professor Zaltman (Harvard Business School / OZA).

Hij wordt gedreven door het diep willen snappen van de motivatie van klanten/medewerkers/patiënten/cliënten.
Waarom ‘doen, kiezen, zeggen mensen wat ze doen, kiezen of zeggen’?
Wat beweegt hen nu werkelijk?
En hoe kunnen organisaties daarmee omgaan en op in spelen?

Naast zelfstandig uitvoering, werkt Customer Geeks samen met verschillende partijen in verschillende constructies.

Ook samenwerken met Customer Geeks? Neem contact op!

Diversions

Diversions vertaalt inzichten naar innovatieve oplossingen. Met een slimme strategische oriëntatie en op basis van zeer veel ervaring met ‘online’.

Diversions is de perfecte partner om de inzichten van Customer Geeks op te volgen.

Studio CIX

Studio CIX legt niet alleen de vinger op de gevoelige plek, maar pakt dan door om er een ‘memorable experience’ van te maken!

Customer Geeks ondersteunt bij het onderzoek en het vinden van de juiste, scherpe inzichten.

Altuïtion

Altuïtion is Nederland’s leidende Customer Experience- & Employee Experience-adviesbureau. Het is hun missie om het leven van klanten en medewerkers van hun opdrachtgevers makkelijker, leuker, mooier en betekenisvoller te maken.

… En daar zijn diepe inzichten voor nodig. Customer Geeks helpt daar bij.

HappinessBureau

HappinessBureau maakt medewerkers ‘werkgelukkig’! Door meten, advies, presentaties, workshops en meer, helpt HappinessBureau organisaties inzien hoe hun medewerkers (weer) gelukkig kunnen zijn in hun werk.

Customer Geeks ondersteunt met medewerkersinzichten en het begeleiden van workshops.

Emotion

Een sterker merk, loyalere klanten, meer leads of apetrotse medewerkers. Emotion helpt je dit voor elkaar te krijgen.

Customer Geeks ondersteunt met onderzoek en het ontwikkelen van Customer Journeys voor de opdrachtgevers van Emotion.