De verborgen waarheid achter klantgedrag
Wie wij zijn

Joep van Rensch
Customer Geeks is opgericht door drs. Joep van Rensch. Joep heeft sinds 2005 ervaring met belevingsonderzoek, de ontwikkeling van Customer Journeys (- Mindmaps, Metaphor Maps), persona’s, de identificatie van breinheuristieken en het begeleiden van organisaties bij het begrijpen, doorleven, activeren en benutten van deze klantinzichten. Door de uitzonderlijk lange ervaring op dit gebied, mag hij met recht een van de weinige, echt inhoudelijke experts genoemd worden.
In 2006 is hij opgeleid in de ZMETTM-methode van professor Zaltman (Harvard Business School / OZA).
Hij wordt gedreven door de wens diep te snappen wat klanten/medewerkers/patiënten/cliënten motiveert. Waarom ‘doen, kiezen, zeggen mensen wat ze doen, kiezen of zeggen’? Wat beweegt hen nu werkelijk? En hoe kunnen organisaties daarmee omgaan en op in spelen?

Ina Martinovic
Ina is gefascineerd door creativiteit en innovatie, en het ontwerpen van waardevolle producten en diensten die aansluiten op behoeften van mensen. Als geen ander weet Ina haar kennis van de werking van het menselijk brein (waarom maken mensen de keuzes die ze maken? Wat bepaalt gedrag? etc.) te gebruiken om producten, diensten en strategieën te ontwikkelen die (klant-) gedrag beïnvloeden.
Ina is opgeleid tot Design Manager, en projectleider geweest van productinnovaties binnen en buiten de creatieve industrie. Ze is bij uitstek de schakel in het verbinden van sectoren en verschillende belangen.

Thijs Winthagen
Achter iedere werknemer schuilt een vakman. Maar door allerlei factoren komt dit vaak onvoldoende tot uiting – tot frustratie van de werknemer èn de klant. Met de klantbeleving als uitgangspunt kun je via arbeidsverhoudingen, aansturing en personeelbeleid het optimale werkklimaat voor werknemers nastreven. Een werkklimaat waarin werknemers hun vakmanschap maximaal kwijt kunnen.
Thijs heeft als personeelwetenschapper ervaring met onderzoek en advies naar werk in industrie, logistiek en zorg. Daar waar de vraag sterk kan fluctueren. Zowel in aantallen als wensen en behoeften. Thijs zoekt graag de overeenkomst in ogenschijnlijk tegengestelde belangen in de arbeidsverhoudingen.